سایت رسمی ایمان غلامی
سایت رسمی ایمان غلامی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سـایت رسـمـی ایـمـان غـلامـی و آدرس imangholami-fans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





البوم بغض

انگشت نماي شهر



انگشت نماي شهر شدي پر فريبه اون نگات
واست مهم نبودم و اشکام نيومد به چشات

منو دوسم نداشتي دور و برت شلوغه
نگو برات ميميرم حرفاي تو دروغه

تيک تيک ساعت هرشب ياد تو رو مياره
ديگه به ياد تو نيست اهاي دل بيچاره

بعد خيانت تو اشکام دارن ميريزن
انگشت نماي شهر شدي مبارکه عزيزم

يه روزي تو برميگردي ک ديگه خيلي ديره
عشق تو توي قلبم اروم اروم ميميره

انگشت نماي شهر شدي پر فريبه اون نگات
واست مهم نبودم و اشکام نيومد به چشات

منو دوسم نداشتي دور و برت شلوغه
نگو برات ميميرم حرفاي تو دروغه



اي کاش


حرفات همه دروغن ، دوسم نداري چشمات اينو ميگن
يکي بجا من تو قلبت لونه کرده ، جامو گرفته منو ديوونه کرده

بهم ميگفتي هميشه تو قلب مني
خدا نياره بري يه روز ازم دل بکني

تويي ک گفتي دلم به فکر تو هست
به من دروغ بگو ، جون من به اين دروغا وابستست

تو ک اينجوري نبودي ، يکم به فکر من باش
اون دوست نداره نخور فريب حرفاش
کاش اينو بدوني
اي کاش
اي کاش
اااي کاااش

حرفات همه دروغن ، براش ميميري من اينو ميدونم
يکي تو قلبت جاي منو گرفته خودت نميگي از چشات ميخونم

بهم ميگفتي هميشه تو قلب مني
خدا نياره بري يه روز ازم دل بکني

تويي ک گفتي دلم به فکر تو هست
به من دروغ بگو ، جون من به اين دروغا وابستست

تو ک اينجوري نبودي ، يکم به فکر من باش
اون دوست نداره نخور فريب حرفاش
کاش اينو بدوني
اي کاش
اي کاش
اااي کاااش



خيالي نيست


اين همه خاطراتي ک تو قلب من گذاشتي
چطوري خاکش بکنم؟نايي واسم نذاشتي

چطوري باورش کنم نبودنت کنارم
بي معرفت يه کاري کن نگو دوست ندارم

حق من اين نبود ک تو بهم بگي بايد برم
داري ميري اما يه روز پشيمونيتو ميبينم

حالا ک از ياد تو رفتم هيچ خيالي نيست
برو با اين و اون باش تو دلم جاي تو نيست

اين همه خاطراتي ک
چطوري خاکش بکنم؟


اين همه خاطراتي ک تو قلب من گذاشتي
بيا بي انصافي نکن نگو دوسم نداشتي

چطوري باورش کنم نبودنت کنارم
بي معرفت يه کاري کن نگو دوست ندارم

حق من اين نبود ک تو بهم بگي بايد برم
داري ميري اما يه روز پشيمونيتو ميبينم

حالا ک از ياد تو رفتم هيچ خيالي نيست
برو با اين و اون باش تو دلم جاي تو نيست


ديوونه بازي


وقتي مياد تو کوچه دلمو ميبره
وقتي ميبينمش برق چشام ميپره

من عاشقشم هرجا ک باشم
هرثانيه قلبم واسه اونه ک داره ميزنه

با دلم بازي نکن و اينقده لجبازي نکن
با ما مهربون باش و اينقده اخاذي نکن

تا تو همه قلبمو اتيش نکشوني
ولم نميکني بهم نگو ک نميدوني

به تو وابستمو هرجا ک بري هستم  چشم به رات هميشه
به تو مديونم و قدر تورو ميدونم  نه بي تو نميشه

به تو وابستمو هرجا ک بري هستم  چشم به رات هميشه
به تو مديونم و قدر تورو ميدونم  نه بي تو نميشه


يه روز ميگي دوسم داري يه روز نداري
هرچي بلا تو عالم سرم مياري

همين ديوونگي هاته منو ديوونه کردم
يه روزي ميرم از دست تو برنميگردم

تا تو همه قلبمو اتيش نکشوني
ولم نميکني بهم نگو ک نميدوني

به تو وابستمو هرجا ک بري هستم  چشم به رات هميشه
به تو مديونم و قدر تورو ميدونم  نه بي تو نميشه

به تو وابستمو هرجا ک بري هستم  چشم به رات هميشه
به تو مديونم و قدر تورو ميدونم  نه بي تو نميشه



فريب


مگه تو نگفته بودي منو دوست داري هميشه
ولي رفتي و نگفتي حال و روزم چي ميشه

مگه تو نگفته بودي واسه تو عزيزترينم
پس چرا رفتي نديدي ک دارم بي تو ميميرم

تو رو بيشتر از خودم ميخواستم  ولي افسوس ک نمي فهميدي
بهت ميگم دوست دارم ، به حرفام باز ميخندي

مگه تو نگفته بودي عشقي ک ميگن همينه
توي درياي فريب تو عشقمون به گل ميشينه


خدا

واسه به دست اوردنت دستامو زدم به هرکاري
اخه فک کردم يه جورايي تو با بقيه فرق داري

فک ميکردم ک باتو يه عشق تازه ميسازم
نميدونستم تو ميري منم تو بازي ميبازم
منم تو بازي ميبازم

خدا بيا برس به دادم ، خدا مگه چي بود گناهم؟
دوسم نداشته به هرکاري دل ميدادم

به جرم اينکه عاشق تو بودم،  همه هستيمو دست باد دادم
توبهم عاشقي رو ياد دادي ،‌من به تو سادگي رو ياد دادم

خدا بيا برس به دادم ، خدا مگه چي بود گناهم؟
دوسم نداشته به هرکاري دل ميدادم


بغض

جلوي راهمو نگير اينقد نگو نرو گلم
خدانگهدارت باشه من ديگه رفتني شدم

يه وقت نشيني هرجا بگي دوست نداشتم
رفتم ولي قلبمو پيش تو جا گذاشتم

طاقت نداره دستام درو به روت ببندم
گريه نکن عزيزم يه روزي برميگردم

جلوي راهمو نگير ، اينقده نگو نرو گلم
خدانگهدارت باشه من ديگه رفتني شدم

توي اين روزاي اخر ، چقده گرفته حالم
ازم نخواه بمونم راهي نمونده واسم

ديگه دارم ميميرم بس ک صدام گرفته
زمونه اينبارم سهم منو گرفته


روي قبرم بنويسين

روي قبرم بنويسين ک ديگه طاقت نياورد
بنويس ديوونه بود عشقش رفتي و اونم از غصه ها مرد

روي قبرم بنويسين گريه ها امونشو ديگه بريدن
مردم زمونه ميخنديدن وقتي اشکامو رو گونه هام ميديدن

روي قبرم بنويسين ک ديگه طاقت نياورد
بنويس ديوونه بود عشقش رفتي و اونم از غصه ها مرد

روي قبرم بنويسين گريه ها امونشو ديگه بريدن
مردم زمونه ميخنديدن وقتي اشکامو رو گونه هام ميديدن



ادما

ادما چيه چتونه ؟چرا اينطوري شدين
هيشکي به فکر کسي نيست هرکاري ميخواين ميکنين

چرا هرکي ميرسه از همه بيزاره
از کسي کمک بخواه ، تو رو تنها ميذاره

آهاي دنيا من خسته شدم
جونمو بگير ک خيلي پرم

آهاي دنيا من خسته شدم
جونمو بگير ک خيلي پرم

ادما چيه چتونه ؟چرا اينطوري شدين
واسه ي هرچي ک ميخواين هرکاري ميخواين ميکنين

منکه از زندگي با تو خيري نديدم
جونمو بگير ، اره بگير به اخرش رسيدم

آهاي دنيا من خسته شدم، جونمو بگير ک خيلي پرم


 

البوم حیف من


احساس

لحظه به لحظه هرنفس من دارم عاشقت ميشم
دارم به هر در ميزنم يه روزي لايقت بشم

اجازه دادي به تو دل ببندم  
تا فهميدي به تو علاقه مندم

عشق تو تموم دنيامه ، دنيامو دس هيشکي نميدم
بي تو ميميرم اينو ميدوني ،‌واسه اينه از پيشت نميرم

بي تو ميميرم اينو ميدوني ، ميتوني از چشام اينو بخوني
کليد بختم دست توئه ، ارزومه کنار من بموني

نه حسي داشتم نه عشق و ميلي
تو خيلي بامحبتي تو خيلي

عشق تو تموم دنيامه ، دنيامو دس هيشکي نميدم
بي تو ميميرم اينو ميدوني ،‌واسه اينه از پيشت نميرم

عشق تو تموم دنيامه ، دنيامو دس هيشکي نميدم
بي تو ميميرم اينو ميدوني ،‌واسه اينه از پيشت نميرم

عشق نو تموم دنيامه ...


عشق اخر

منکه تو اسمون تو حتي ستاره ندارم
کجا برم ک بي تو من يک راه چاره ندارم

تو انتظار ديدنت يک عمريه تنها شدم
دارم ميسوزم اين روزا از داغ عشق تو گلم

بدون دلم گرفته ، بدون خيلي خستم
بدون دوباره من باز تنها تو غم شکستم

خودت ميدوني جز تو من کسي رو نميخوام
گفتم مسافرم باش ، گفتي برو نميام

نمونده راه چاره اي براي دلواپسيام
تو عشق اخر مني تورو ميخوام تورو ميخوام

عشق تو مث اتيشه اما خودت کوه يخي
عشق تو عشق اخره ،‌عشق دوباره ندارم

منکه تو اسمون تو حتي ستاره ندارم
کجا برم ک بي تو من يک راه چاره ندارم

تو انتظار ديدنت يک عمريه تنها شدم
دارم ميسوزم اين روزا از داغ عشق تو گلم


دنياي من

دنياي من دوست دارم بخدا به غير تو هيشکي ندارم
نميخوام غم توي چشمات ببينم اگه بي تو باشم حتما ميميرم

تو رو ک ديدم عقلم از سرم پريد
‌چشمام به غير تو هيچ جاي ديگه رو نديد

توي اسمون دنيام تويي تک ستاره
بيا با ما را بيا با اين دل بيچاره

دست بردار از حرفات تو اينقدر ناز نکن
در قلبتو به رو غريبه اي باز نکن

دست بردار از کارات شيطونياتو کم کن
اينقدر بهم نگو برو روتو کم کن

دنياي من بمون کنارم
منو تو خوشبختيم اگه بذارن

تو کوچه ک تنها ميري تو رو مي پاتم
با همه احساسم تو رو ميخوامت

از وقتي جلوم سبز شدي اروم و قرار ندارم
عاشقمو مجبورم راه فرار ندارم

تو اسمون قلبم تويي تک ستارمي
نکنه روزي بياد عشقمو از ياد ببري

دست بردار از حرفات تو اينقدر ناز نکن
در قلبتو به رو غريبه اي باز نکن

دست بردار از کارات شيطونياتو کم کن
اينقدر بهم نگو برو روتو کم کن

دست بردار از حرفات
دست بردار از کارات

دست بردار از حرفات تو اينقدر ناز نکن
در قلبتو به رو غريبه اي باز نکن

دست بردار از کارات شيطونياتو کم کن
اينقدر بهم نگو برو روتو کم کن


شنيدم

شنيدم با يکي ديگه هسني
بجا من دل به غريبه بستي

شنيدم هرجا ميره باهاشي
ميميره اگه يه روز نباشي

شنيدم از عشق من رونده شدي دوباره
اونکه کم اوردي تويي

شنيدم عکسش تو قاب خونته
هرجا ميري ، هرجا ميري بهونته

پس دل من چي ؟چرا گذاشت و رفت
اي دل غافل اونم گذاشت و رفت

بي کسي و غم اومد سراغم
چاره ندارم بايد جداشم

پس دل من چي ؟چرا گذاشت و رفت
اي دل غافل اونم گذاشت و رفت

بي کسي و غم اومد سراغم
چاره ندارم بايد جداشم


باورم نميشه

باورم نميشه ديگه ، تو کنارمن نباشي
بزني به زير حرفات بري و ازم جداشي

باورم نميشه دنيات همه نيرنگ و دروغه
توي قلب من تو بودي توي قلب تو شلوغه

خيلي بي تو خيلي اروم گريه ميکنم تو بارون
هم من و هم اسمونم تنگ شده واست دلامون

فکرشم نکرده بودم اين روزا پيشم نباشي
چه گناهي سر زد از من بري و ازم جداشي؟

باورم نميشه روزام بدون تو سپري شه
اونيکه واسش ميمردم بره مال ديگري شه

يه روز خوشي ندارم ، خوشي هام ديگه تباهه
اونيکه واسم عزيزه ، يه کلاغه رو سياهه

خيلي بي تو خيلي اروم گريه ميکنم تو بارون
هم من و هم اسمونم تنگ شده واست دلامون

فکرشم نکرده بودم اين روزا پيشم نباشي
چه گناهي سر زد از من بري و ازم جداشي؟


ترکم کن

حيف من ک با تو تلف ميشه عمرم
لايق نبودي با تو بمونم

حيف من ک چشمام هميشه خيسه
سبب تو بودي هي اشک ميريزه

تو اين روزا ک حالم خرابه
ديدن تو واسم يه جور عذابه

ترکم کن بخدا طاقت ندارم
ترکم کن برو تا من کم نيارم
ترکم کن
ترکم کن

حيف من سياهه تموم روزگارم
پشت سر هم هي بدميارم

فقط دوباره نيا سراغم
نگو ميخوامت، دوست ندارم
راهي ندارم
راهي ندارم
فقط دوباره نيا سراغم

ترکم کن بخدا طاقت ندارم
ترکم کن برو تا من کم نيارم
ترکم کن
ترکم کن

گريه ميکنم

از تو ، از همه دنيا گله ميکنم خدايا
شبا از درد غريبي گريه ميکنم خدايا

يه نفرم نميتونه قدر اشکامو بدونه
منتظر ميشم خدايا منتظر به راه خونه

اي خدا کاري بکن دارم از دست ميرم
عشق پاکم رو ، وجودم رو دارم از دست ميدم

تو بهم قول داده بودي ک منو تنها نذاري
وقتي تنهايي کنارم عشقمو به ياد بياري

از تو ، از همه دنيا گله ميکنم خدايا
شبا از درد غريبي گريه ميکنم خدايا

يه نفرم نميتونه قدر اشکامو بدونه
منتظر ميشم خدايا ، منتظر به راه خونه

منکه بجز تو هيشکسو کاري ندارم
هرجا ک غمگين و خستم تو رو به يادم ميارم

يه نفرم نميتونه قدر اشکامو بدونه
از من و از دل خستم يه بارم شده بخونه

از تو ، از همه دنيا گله ميکنم خدايا
شبا از درد غريبي گريه ميکنم خدايا

يه نفرم نميتونه قدر اشکامو بدونه
منتظر ميشم خدايا منتظر به راه خونه


دوست دارم


تو رو دوست دارم قده يه دنيا عشقم
واسه اينه ک واسه ديدنت هردفه تشنم

تموم دنياي مني ، تو رو ميخوامت
از وقتي ک افتادم سريع به دامت

عشق من به من محل بذار ،‌بين تو چشمام اشکو يه بار
اين جمله ي دوست دارمو فقط بکن يکبار تکرار

عشق من به من محل بذار ،‌بين تو چشمام اشکو يه بار
اين جمله ي دوست دارمو فقط بکن يکبار تکرار

ميخوام ک دستاتو توي دستم بگيرم
توي اغوش گرم تو اروم بميرم

حس منو بفهم گلم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم دووست داارم

عشق من به من محل بذار ،‌بين تو چشمام اشکو يه بار
اين جمله ي دوست دارمو فقط بکن يکبار تکرار

عشق من به من محل بذار
اين جمله ي دوست دارمو

عشق من به من محل بذار ،‌بين تو چشمام اشکو يه بار
اين جمله ي دوست دارمو فقط بکن يکبار تکرار

عشق من به من محل بذار ،‌بين تو چشمام اشکو يه بار
اين جمله ي دوست دارمو فقط بکن يکبار تکرار
 

البوم نم نم بارون


اهنگ نم نم بارون

وقتي ک چشاي نازت روي چشمام سايه انداخت
انگار يه حس عجيبي قلبمو به لرزه انداخت

چرا همه نيمه شبا مياي به خوابم ؟
واسه اون چشماي نازت خيلي خرابم

نم نمه بارون تو کوچه خيابون
نگاه تو مثل يه زندون

منم يه اسير دستمو بگير
نذار که پيش تو بشم حقير


اهنگ تاوان

تاوان کدوم گناهه تو رو با يکي ببينم؟
توي اين دنياي بي رحم هي سراغتو بگيرم

توي اين دو روز دنيا يه روزه گذاشتي رفتي
روز دومم نبودي کاشکي از يادم ميرفتي

بهم ميگفتي تا ابد توي دل من ميموني
اما نميدونم چي شد چطور دلم رو ميشکوني

داري ميري ترکم کني کسي از عشقت ميميره
اونکه تو رو ازم گرفت الهي خوبي نبينه



اهنگ تيک تيک ساعت

جز تو ندارم هيشکسو کاري ، اما تو با من حرفي نداري
گريه ها از من خنده ها مال تو ، نميدونستم دوسم نداري

چپ و راس بم ميگن با يه غريبه تو کوچه پس کوچه قرار ميذاري
زهر عشق و ريختي توي رگهام نميدونستم دوسم نداري

تيک تيک ساعت رو ديوار قلبم ياد اون لحظه ها ميندازه
ما يه روز عاشق بوديم و هستيم من تو رو ميخوام بي اندازه

اميد من دلواپسيم باشه تو هم پيشم نيا
بذار ک تنها بمونم هميشه تو دلتنگيام

زخم ربون و صبر من بخدا حدي داره
يه قلب خالي از اميد ديگه شکوندن نداره

تيک تيک ساعت رو ديوار قلبم ياد اون لحظه ميندازه
ما يه روز عاشق بوديم و هستيم من تو رو ميخوام بي اندازه


اهنگ درکم کن

منو درکم کن ، نميتونم بي تو باشم
مني ک ميميرم اگه با تو نباشم

منو درکم کن ، اسير اون نگات شدم
مني ک يک عمري فداي خنده هات شدم

از پيشم نرو تو ک بي وفا نبودي
نامه نوشتم ميدونم ک نخوندي
همه يادگاري هامو ميدونم ک سوزوندي


از پيشم نرو تو ک گفتي ميمونم
ترانه هامو براي تو ميخونم
گفتي ميمونم تو ک گفتي ميمونم



اهنگ دارم ميرم

دارم ميرم از پيش تو نميخوام بموني
شايد يه روزي برسه قدر منو بدوني

اي واي ،اي واي دلم خسته به جونت
بهش بگين دارم ميرم نميخوام بمونه
نميخوام بمونه

با تموم ادعات پيشم کم اوردي
رفتي و به جاي من يکي ديگه رو اوردي

اما حالا برگشتي و ميگي تو رو ميخوام
هرجا ک تنها ميرم پشت سرم مي ياي

ولي منکه تو رو نميخوام دنبالتم نمي يام
پس بهونت چيه هان؟برو ديگه والسلام

بابا ما ک تو رو نميخوايم دنبالتم نمي يام
پس بهونت چيه هان؟برو ديگه والسلام

دارم ميرم از پيش تو نميخوام بموني
شايد يه روزي برسه قدر منو بدوني

اي واي ،اي واي دلم خسته به جونت
بهش بگين دارم ميرم نميخوام بمونه
نميخوام بمونه

خسته شدم ميدوني ک ابرومو بردي
فک نکن دوست دارم توي دلم مردي

اره بدون همين روزا ميرم از کنارت
برو ديگه گريه نکن فايده اي نداره

غصه نخور گريه نکن پيشم نيا بي حيا
خداييش خسته شدم اينقدر نگو بي وفا

غصه نخور گريه نکن پيشم نيا بي حيا
خداييش خسته شدم اينقدر نگو بي وفا

دارم ميرم از پيش تو نميخوام بموني
شايد يه روزي برسه قدر منو بدوني

اي واي ،اي واي دلم خسته به جونت
بهش بگين دارم ميرم نميخوام بمونه
نميخوام بمونه


اهنگ پول پرست

اه
برو ديگه خستم کردي تو از زندگيه من جي ميخواي؟
تو يه پول پرستي بيش نيستي نکنه پول ميخواي اينبار؟

مگه ادم قحطيه خدا چيه کردي قسمت ما
تا يه چيزي من بهش ميگم سريع قهر ميکنه ميره خونه ي بابا

دار و نداره من مال تو
کوله بارتو بردارو برو

زندگيمو پاي عشقت باختم
توي اين زندگي سوختم و ساختم

از اول بت گفتم من بات حرفي ندارم
ميخواي بري برو من حرفي ندارم

خستم کردي بخدا طاقتم بريده
هرکي منو ميبينه ميگه رنگت پريده

دار و نداره من مال تو
کوله بارتو بردارو برو

زندگيمو پاي عشقت باختم
توي اين زندگي سوختم و ساختم



اهنگ ستاره ي شب هام

من و تو باهم ميتونيم زندگي از سر بسازيم
تا ک دنيا مال ما شه ، هميشه باهم بمونيم
عاشق بمونيم

من و تو باهم ميتونيم ارزوهاي قديمو به سرانجام برسونيم
ليلي و مجنون بمونيم
مجنون بمونيم

ستاره ي شب هام تويي عزيز من
ميخوام ک پيشم باشي هميشه و هر دم

ستاره ي شب هام تويي اميد من
ميخوام ک پيشم باشي حتي شده يک دم

اهنگ نازنين من

توي هرکوچه ميرم بوي عطر تو رو ميده
نازنين من کجايي؟ جونم به لبم رسيده

حالا عکست تو اتاقم تنهاي يادگاريه
همه ي عشقاي دنيا اخرش جداييه

نشونيتو حالا از کي بگيرم
يکي بهش بگه دارم ميميرم

چطور دلش مياد تنهام بذاره
بهم بگين چرا دوسم نداره ؟

دليل قهر و اشتياش جي بوده ؟
کدوم غريبه اي اونو ربوده ؟

تموم زندگيم از داغ عشقش
سراسر جز غم و غصه نبوده

نشونيتو حالا از کي بگيرم
يکي بهش بگه دارم ميميرم

چطور دلش مياد تنهام بذاره
بهم بگين چرا دوسم نداره ؟


اهنگ تو مال من بودي

تو مال من بودي ولي ازم گرفتن
گفتي دوسم نداري برو از سرنوشتم

يادم نميره دستات رو شونه هاي من بود
اما حالا کجايي،‌ جدايي قسمتم شد
جدايي قسمتم شد

باشه عيبي نداره منم از پيش تو ميرم
خداحافظ گل نازم ديگه تو رو نميبينم

تو اين دنياي اواره منم اواره ميمونم
چرا گريون چشمام جوابش رو نميدونم

نانجيبي ک فروخته عشقمو به ناشناسي
ديدي رفت و عاشقش شد دستي دستي، دستي دستي

تو مال من بودي ولي ازم گرفتن
گفتي دوسم نداري برو از سرنوشتم

يادم نميره دستات رو شونه هاي من بود
اما حالا کجايي،‌ جدايي قسمتم شد
جدايي قسمتم شد
 

انگشت نماي شهر

انگشت نماي شهر شدي پره فريبه اون نگات
غصه نخور دلم بدون يه روزي ميوفته به پات

اين روز و يادت بمونه به عشقمون ضربه زدي
به گونه هاي خيس من سيليه محکمي زدي

بهم خيانت کردي برو حلالت کردم
به حق من بد کردي برو حلالت کردم

يه روزي برميگردي ک ديگه خيلي ديره
عشق تو توي قلبم اروم اروم مييمره
اروم اروم ميميره
 

 
 بي معرفت

بي وفايي کار هردقيقته چي داري از من پنهون ميکني ؟
منکه ميدونم منو دوس نداري ، چرا دوس داري باهام بازي کني ؟
چرا دوس داري باهام بازي کني ؟
چرا دوس داري باهام بازي کني ؟

اشکامو پنهوني دارم ميريزم دنيا به کام تو برو عزيزم
شايد بفهمي مث من نميشه فداي خنده هاي تو عزيزم

يه عمري حرفات رو دلم لونه کرد
دوسم نداشتي برو بي معرفت

يادم نميره با دلم چ کردي
تنهام گذاشتي برو بي معرفت

بي وفايي کار هردقيقته تو نميدوني فقط من ميدونم
تو بهم ميخندي و من ميشينم پاي سجاده و نفرين ميکنم
پاي سجاده و نفرين ميکنم
پاي سجاده و نفرين ميکنم

اشکامو پنهوني دارم ميريزم دنيا به کام تو برو عزيزم
شايد بفهمي مث من نميشه فداي خنده هاي تو عزيزم

يه عمري حرفات رو دلم لونه کرد
دوسم نداشتي برو بي معرفت

يادم نميره با دلم چ کردي
تنهام گذاشتي برو بي معرفت
 

چشماي خيس

اين همه با تو بودم عشق منو نديدي
قلب منو شکوندي خب به کجا رسيدي ؟

از اولم براي تو مث يه سرگرمي بودم
با حرفاي دروغ تو هميشه سرگرم ميشدم

دستات تو دستاي منه اما دلت با اونه
چه عشق بي نظيري شد لعنت به اين زمونه

بازيو من باختم و تو به حال من ميخندي
تازگيا تموم زندگيت شده دو رنگي

هرکي بخواد زودي مياد تو قلب تو ميشينه
به هرکي ساده دل ميدي فرق من و تو اينه

ديگه نميخوام ببينم حتي يه بار رنگ تو
نفرين من ميسوزونه يه روز دل سنگ تو

مث من عاشقت نيست دل به دلت ببازه
شکي ندارم اونم با عشق تو نسازه

شوخي گرفتي دلمو اما اين اخرش نيست
يه روزي ميبينم تو رو با دوتا جشماي خيس

به حرفاي دروغت تازه ميکردم عادت
منو فقط ميخواستي برا سوء استفادت

واسه ي کي ميمردم ؟ ديگه به ياد من نيست
حتي جلوش بميرم عين خيالشم نيست

هرکي بخواد زودي مياد تو قلب تو ميشينه
به هرکي ساده دل ميدي فرق من و تو اينه

ديگه نميخوام ببين حتي يه بار رنگ تو
نفرين من ميسوزونه يه روز دل سنگ تو

مث من عاشقت نيست دل به دلت ببازه
شکي ندارم اونم با عشق تو نسازه

شوخي گرفتي دلمو اما اين اخرش نيست
يه روزي ميبينم تو رو با دوتا جشماي خيس
 

 دروغ

توجيه کاراتو تغيير و انکارت
سردي دستاتو تغيير رفتارت

اين ها همه ميگه اين اخر راهه
عمر خوشي هامون يک خواب کوتاهه

دوسم نداشتي تو من اينو ميدونم
چيزي نگي هم ، من چشماتو ميخونم

حسي بهم ميگه، تو رفتني هستي
ديشب خودم ديدم ساکت رو ميبستي

افسوس دروغاتو من ساده بخشيدم
چيزي نگفتم بت هربار ک رنجيدم

عمري تظاهر بود اين عشق و اين احساس
حس ميکنم بي تو پايان اين دنياست

دوسم نداشتي تو من اينو ميدونم
چيزي نگي هم ، من چشماتو ميخونم

حسي بهم ميگه، تو رفتني هستي
ديشب خودم ديدم ساکت رو ميبستي
 

فریب

مگه تو نگفته بودي منو دوست داري هميشه
ولي رفتي و نگفتي حال و روزم چي ميشه

مگه تو نگفته بودي واسه تو عزيزترينم
پس چرا رفتي نديدي ک دارم بي تو ميميرم

تو بهم ثابت نکردي عشقتو رفتي عزيزم
حال من موندم و خاطراتي ک بايد دور بريزم

حال هرشب توي خوابم دستاي تو رو ميگيرم
ارزومه تو رو يکبار توي بيداري ببينم

تو رو بيشتر از خودم ميخواستم
ولي افسوس ک نمي فهميدي

بهت ميگم دوست دارم ، به حرفام باز ميخندي

مگه تو نگفته بودي عشق و عاشقي همينه
توي درياي فريب تو عشقمون به گل ميشينه
عشقمون به گل ميشينه
 

 گريه نکن

گريه نکن بذار سر روس شونه هات بذارم
گريه نکن ، منکه طاقت ديدن اشکو ندارم

حرفاي تو ميمونه توي قلب من هميشه
تقدير ما بود بين ما دوتا جداييه باشه
گريه نکن
گريه نکن

ميميرم يه روزي اگه چشماي من ديگه تو رو نبينه
اشکاتو پاک کن ببين حال منو داره گريم ميگيره

گريه نکن ميدونم برم از غم و غصه ميميري
اشکاتو پاک کن ميدونم توام از عشق خيري نديدي

بيا عزيزم سرتو بالا نگه دار
راهي نمونده خدانگهدار

اخه عزيزم قسمت همينه
چشماي خيسم تو رو نبينه
 

حراج رميکس

خيال نميکردمم ک بي خيال من بشي
اما تو بي خياليو محال مال من بشي

منتظرم نموندي تو ازدواج کردي
اتيش زدي به هستيم عشقو حراج کردي

مرده ي خنده هاتو به خاک غم سپردي
رفتي و اين قمارو از من ساده بردي

روا نبود ک اينجوري از دل تو جا بمونم
روا نبود با اين همه تنهايي تنها بمونم

حيف دلم ک پيش تو بود و به هيشکي دل نبست
حيف دل صبور من ک عاشقت بوده و هست

روا نبود ک اينجوري طعنه به طعنه ميگن و خسته نمبشن ادما
با اين همه زخم زبون مث اتيشن ادما

عروسي تو با کيه ک من خبر دار شدم
کي اومد و چي گفت ک من پيش چشات خوار شدم

روز عروسي تو و عزا گرفتن منه
تو شادي و ببين ک غم چجور دلم رو ميشکنه

روا نبود ک اينجوري از دل تو جا بمونم
روا نبود با اين همه تنهايي تنها بمونم

حيف دلم ک پيش تو بود و به هيشکي دل نبست
حيف دل صبور من ک عاشقت بوده و هست
 

رمیکس خدا

واسه بدست اوردنت دستامو زدم به هرکاری
اخه فکر کردم یه جورایی تو با بقیه فرق داری

فکر میکردم که با تو یه عشق تازه می سازم
نمیدونستم تو میری منم تو بازی می بازم

خدا بیا برس به دادم ، خدا مگه چی بود گناهم؟
دوسم نداشته به هرکی دل می دادم

به جرم اینکه عاشق تو بودم همه هستیمو دست باد دادم
تو بهم عاشقی رو یاد دادی ، من به تو سادگی رو یاد دادم
 

بسته دلم

فکرش نباش رفته دلم
گریه نکن بسته دلم

توکه میدونی تورو به بازی میگیره
هنوزم که هنوزه بسته دلم
دیگه هیشکی نموند به پای تو بسوزه

تمومش کن دیگه بریدم از روزایی که
به پاش نشستی ویه بارم به چشاش نیومد

چقد ساده زدو شکست ورفت
همونی که می گفت عزیزمی
همه حرفاش دروغ از آب دراومد

جلوی اینه هی نشین زل نزن
اون دیگه رفته خودتو گول نزن

سخته میدونم ولی باورش کن
دوست نداره دل به حرفاش نبند

به یادش نباش اخه یاد تو نیست
یار غریبست ، دیگه مال تو نیست

واسش مهم نیست هرکاری ک کرده
نگیر بهونه ، برنمیگرده ، برنمیگرده ، برنمیگرده....

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به تنها پایگاه رسمی ایمان غلامی خوش آمدید
آرشيو مطالب
دی 1392
شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 71880
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1